loading...
آهنگ های دیس لاو|غمگین|Diss Love Music
Alone بازدید : 178 جمعه 14 فروردین 1394 نظرات (0)
بیوگرافی و متن مصاحبه با علی بابا
برای مشاهده به ادامه مطلب بروید و یا روی لینک زیر(Download) کلیک کنید
علی بابا:سلام خدمت تمام طرفداران عزیز که من خودمو کوچیک همشون میدونم درخدمتم
چند سالتونه؟من متولد اسفند1373هستم
آیا ویدیو نمیسازید؟چرا که نه به امید خدا منتظرم وقتش برسد
خودتونم میدونید من اونقدری مطرح نشدم که بخوام از حرکات بزرگانمان پیاده کنم
تا کنون چندتا اهنگ خوندید؟والا من از سن 14 سالگی شروع به خواندن کردم
اما کارام کیفیت لازم را نداشت
به طور رسمی یک آلبوم 6 ترک ی و 4تا کار تک ترک ی جمع کردم
خودتان کدوم اهنگ از اهنگ هاتون رو دوست دارید؟
سئوال خوبی بودوالا چی بگم هیچ ماست بندی نمیگه ماست من ترشه
من جزء کار یک حس بدکه واقعا جرقه ای برای پیشرفت من شدو کار تقاص که
به همکاری دوستان عزیزم بهزاد پکس و احمد سولو جمع شد
آیا اهنگ جدیدی کار میکنید؟بله یک پروژه ای شروع کردیم به نام (حالت خیلی بده)
که حدودا آماده شده و تا چند هفته آینده میره برا پخش
بهترین همکاری رو با کدوم خواننده داشتید؟من با خواننده های زیادی کار نکرده ام
اما با آهنگ ساز های زیادی کار کرده ام و در حال حاضر با کمپانیIVRecorDهمکاری خوبی دارم
غیر از خوانندگی شغل دیگری دارید؟یا مشغول به تحصیلید؟
راستش من مدرک لازم رو گرفته امزیاد به کار من نمیاد
اما بله من جاهای زیادی کار کرده ام اما در حال حاظر فروشنده یک نمایشگاه هستم
جسارت شما آهنگ هاتون و برای شخص خاصی میخونید؟
بهتره راجب این موضوع زیاد حرف نزنیم اما تا این حد بگم بله
از وبلاگتون که بنده درست کردم رضایت دارید؟
بله البته اما سعی کنید این وبلاگ رو کمی ارتقاع بدیدو مطالب بیشتر
حتی از خوانندگان.نوازندگان.هنرمندان و همکاران دیگر ارتقاع دهید
چرا علی بـــابـــا؟ اسم خاصیه؟ از شخص خاصی الهام گرفتید؟
والا این اسم به خاطر این که از سن 5 سالگی تو محل به خاطر بلندی قدم رو اسمم بوده
منم ترجیح دادم که روش دستبردی نزنم چون همه و همه من را با این اسم میشناسن
عشقت به خوانندگی چقدر است؟
اگه بگم صددرصد دروغ گفتم
اما تا این اندازه بگم که به خاطرش از خیلی چیزا گذشتم
آخرین سخن تون برا ی طرفداران چیست؟
ببخشید وقتتون و گرفتم و سرتون رو به درد اوردم
من خاک زیر پای همتونم
از همتونم ممنونم چون من فقط و فقط به خاطر شما عزیزان به خواندن ادامه میدهم
دعایم کنید خدانگهدار
تنها بودن درد نیست .............................. بلکه تاوان با یکی بودن است
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری